نرم افزار شاخص خیریه

خلاصه
1403/04/30

نرم افزار خیریه سرو با داشتن امکانات گزارش‌گیری متنوع، به شما این امکان را می‌دهد تا گزارش‌های آماری مختلفی از مددجویان تهیه کنید. شما می‌توانید گزارش‌هایی از مددجویان بیمار، افراد مبتلا به بیماری خاص، مددجویان سید و غیرسید، مددجویان بدسرپرست و بسیار



نرم افزار خیریه سرو با داشتن امکانات گزارش‌گیری متنوع، به شما این امکان را می‌دهد تا گزارش‌های آماری مختلفی از مددجویان تهیه کنید. شما می‌توانید گزارش‌هایی از مددجویان بیمار، افراد مبتلا به بیماری خاص، مددجویان سید و غیرسید، مددجویان بدسرپرست و بسیاری دیگر را تهیه کنید. این گزارش‌ها به شما کمک می‌کنند تا به‌طور دقیق‌تری نیازهای مددجویان را شناسایی و به آن‌ها پاسخ دهید. یکی از قابلیت‌های برجسته نرم افزار خیریه سرو، امکان ارسال پیامک‌های خودکار به گروه‌های خاصی از خیرین یا مددجویان است. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا پیامک‌های اطلاع‌رسانی یا یادآوری را به‌طور خودکار ارسال کنید. برای مثال، می‌توانید پس از تخلیه صندوق صدقات یا تشکیل پرونده برای مددجو، یک پیامک برای او ارسال کنید تا از وضعیت خود مطلع شود.

به شما تبریک می گوییم، دانلود و نصب فوری نرم افزار خیریه برای شما امکان پذیر است.
این برنامه برای مدیریت موسسات خیریه می باشد و یک نرم افزار حسابداری،اتوماسیون اداری،مدیریت خیرین،مدیریت مددجویان،پرونده های پزشکی مددجویان،مدیریت صندوق صدقات،مدیریت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و غیره می باشد.

دانلود نرم افزار خیریه

جزییات نرم افزار


فروشنده های مرغ ماهی به ترتیب ستاره در سایت مرغ ماهی
فروشگاه
فروش گوشت گوسفندی و گوساله
اردبیل
09906830075
فروشگاه
پخش تخم مرغ
اردبیل
09123787026
فروشگاه
فیله مرغ ۱۶۵ ، اسکلت ۱۵ ، قلم مرغ، ۸ ، نوک بال
ارومیه
09148183317
فروشگاه
تخم مرغ محلی اصل
ارومیه
09192575130
فروشگاه
پخش مرغ به صورت عمده
تبریز
09927088284
فروشگاه
عرضه مرغ و ماهی
تبریز
09225644126


اگر شما هم به کار خرید و فروش مرغ،ماهی،گوشت گوسفند،گاو،شتر،شتر مرغ،تخم مرغ،سوسیس و گالباس،محصولات لبنی،پروتئینی و غیره مشغول هستید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «مرغ و ماهی» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


فروشندگان مرغ و ماهی به ترتیب ستاره در سایت مرغ ماهی